Lyckat.

image50

Studenten var underbar, balen likaså. Jag vill bara tillbaka till flaket.. eller precis innan de öppnade dörrarna för vår klass. Jisses.. jag får gåshud :) Jag spelade in en liten film från aulan när vi hade möss-påtagning och sjöng och härjade.. kollade på den för några dagar sedan och jag började verkligen gråta. Känns jätteskönt att ha tagit studenten och vara "vuxen" :D nu blir det ju jobb och annat skojs. men vad jag kommer sakna alla godingar i världens bästa Spm3! :)

Såg även Justin Timberlake i Globen 19/6 :D lite grym tripp. Uuh vilken king på scen. I LOVE HIM :)
He´s really bringing sexy back, oh yeah!.

Midsommar kom och gick.. :) mysigt med en hel-weekend i stugan. Blöt midsommar kort och gott.

Sedan kan jag meddela att jag är utbildad hudvårdskonsult. Någon som vill ha hudvårdsparty är det bara att höra av sig ;D älskar nya jobbet! :D Tror jag ska kunna arbeta med enbart detta sen. Just nu blir det ju bara ett jobb vid sidan av. Lite klurigt i början. men får jag en kundkrets så ska det allt gå bra detta :D

Ha det så bra alla :) Puss och Kram.

Kommentarer
Postat av: Mikaelac.blogg.se

Har du homepartyn med din nya utbildning? isånafall vill jag gärna anlita dig till ett party=) vore kul med lite tips ;) Puss o kram

2007-07-19 @ 02:23:47

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback