Ge mig ett jobb och 5:e september, nu!

Jag har ett toppensommarjobb på Momentum. Jag sliter inte ut mig, för det är närapå ingenting att göra under sommarn. Det är skitgoa arbetskamrater och grym lön :) Men de behöver inga fler ordinarie arbetare.. jag behöver ett jobb efter mina 3 återstående veckor. Jag har bestämt mig för att säga upp mig på Norstat. Det funkar inte längre. Jag kommer antagligen kräkas om jag behöver säga; "Hejsan, mitt namn är Sofia och jag ringer från ett undersökningsföretag som heter Norstat", igen. Det har varit ett hyfsat extraknäck under gymnasiet, dock med slavlön och enormt kort matrast.. när det bara finns en mikrovågsugn. Enkel matematik, vi hinner inte äta vår mat utan får kasta i oss den och får istället ont i magen. Helst vill man byta några ord med bordsgrannen, men det hinner man inte för då har man direkt röd flagg för man suttit för länge och tagit rast. Nice. Jag har två söndagar kvar.. sen ska jag säga adjöken till företaget :D

Hoppas att mitt fristående försäljande av Mary Kay ska bära sig :) Det är verkligen jätteroligt! Man träffar mycket trevliga människor. Entusiastiska kvinnor som ger mig en ordentlig energiinjektion. Jag ska satsa stenhårt på detta, för det är ju det jag är intresserad av. Jag är just nu utbildad hudvårdskonsult. Jag skulle gärna läsa vidare till hudterapeut sedan. Men jag vill bo kvar i Karlstad :D Vissa kallar mig tråkig, vissa att jag är "mammas flicka" :D Men det är bara att allt jag behöver finns här. Jag trivs i Karlstad och vill egentligen aldrig vara härifrån en längre tid, såsom några år.

Den 5:e september åker jag och min underbara älskling till Grekland. :D För det giller vi! Korfu närmare bestämt. Kändes mer som vårt resmål :D Tror att det kommer bli hur bra som helst.

image52

Ta hand om er! Puss.

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback