Rea.

Det har varit den bästa mellandagsrean på år och dag! Jag har verkligen inhandlat fina saker och inte gjort några impulsköp jag kommer ångra. Bästa köpet måste vara min nyårsklänning som jag hittade på Cubus för 74 kr! :D Det känns stabilt i ekonomin :P

Idag flyttar Soffan till sitt kära Stockholm. Kommer hälsa på dig snart, bara så att du vet ;)
Så igår myste Soffan, Jessica, Becca och Jag till det på Alfies. Åt en så grymt god rätt, kyckling i wokade grönsaker med pasta och nåt grönt klet :D haha. Det gröna "kletet" gjorde f.ö. allt! :D

Kommer sakna dig gumman!
Puss och Kram.

Lite bilder hinner vi med också, från juldagen hos Hento :)
   


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad är det för hottig profilbild?? Najs! Finns dina modellbilder nånstans som man kan se, eller har du dem själv? =)


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback