Läppbalsam o halstabletter

Nio dagar kvar till jul. Härligt för sporthandeln! Jädrar så mycket folk det är i butiken. Tiden går megafort för man har alltid något att pyssla med :) Så det är roligt! Nästa helg innan jul jobbar jag hela helgen, tors - sön.  Det gör mig väldigt lugn över att jag är klar med julklappsinköpen så jag slipper hetsa ut på lunchen för att shoppa :P Jag är nöjd över alla paket iår. Känns kul när man har ett jobb som som ger en bra lön. För nu kan jag verkligen lägga lite krut på fina julklappar, och vem tycker inte om att ge? :) Det är ju superroligt! Helst skulle jag vilja skriva ner här vad mina nära på kära ska få, men icke då! För jag vet att vissa av dem nämligen är inne hos mig här och läser ;)

Nu ska jag använda min läpp-peeling och mitt läppbalsam för att vårda mina vintertorra läppar så de blir pussvänliga. Halstablett blir också, inte helt hundra i halsen än, tyvärr! Men det är iaf på bättringsvägen. Kan ju inte gå och va förkylder längre nu, nu får det räcka!

Ha en skön helg alla! Puss.

Kommentarer
Postat av: Sandra

vill bara säga nu när du nämner läppbalsamet och peelingen att jag fan älskar det! :)


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback