Idolen


ÅH Marie var helt klart bäst tävlingen igenom. Hallelujah moment! :D

Jaha, vad ska man nu göra om fredagskvällarna? :P Asch, så låst är man väl inte, men idol var ändå något att se fram emot varje fridaynight, tycker jag :)
Jag är i skrivande stund dyngförkyld. Har varit det snart en vecka nu, börjar gå mig lite smått på nerverna. Känns att man träffar mycket människor i jobbet, det är ju värsta dagiseffekten. Men immunförsvaret kommer väl skjuta i höjden.

Idag blir det stan en sväng med mamma o mormor. Ska köpa ett par svarta pumps från scorett där det var 20% och en svart tröja från Vila för jag har ett rabattkort där :D Skulle inte säga att jag är snål, mer ekonomisk ;)
Sedan blir det pizza för de tre generationerna. Mysigt att gå på stan med mina godingar.

/Peace out.

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback