Dan före dopparedan ! :)

Imorgon smäller det, julafton. Jag har kommit i en otrolig julstämning nu, känns nästan som jag vore barn igen. Känslan är otrolig entusiasm och värme. Tror det kan bero på att jag jobbar nu.. och att största delen av alla människor jag haft att göra med inne på Team hittills är så otroligt trevliga! Många tar sig tid att småprata lite och många har tagit första steget och önskat mig en God Jul, innan jag själv hunnit säga det  :) Det är jättekul!

Alla klappar var inhandlade redan förra veckan. Gott var det eftersom jag jobbat för fullt sista tiden nu :)

Ikväll blir det uppesittarkväll med Bingolotto hos Johanna och Henrik med Klas :) Lite mat och mys.
Hoppas alla får en underbar jul med många fina minnen och trevliga klappar!

Puss och Kram.

Kommentarer
Postat av: L i n d a s . L y a

Tack så mycket : )


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback