A touch of Thailand..

Alla är iväg till Thailand nu ju! Jag vill också till solen. NUNUNUNUUUUU! Nästa vinter är jag riktigt sugen på att försöka ta mig dit. Tänk att fira nyår där, vilket paradis. Det har varit ett drömresmål för mig länge. Får nog ta och börja spara isåfall, och sluta impulsshoppa vilket jag är rätt duktig på. :P

Imorgon blir det kalajs med jobbet. Alla är hembjudna till bossen, och det ska bli trevligt! Kul att Madde kommit hem nu, från just Thailand och är brun som en pepparkaka.. :) Funderar kraftigt på att ta en sväng till solariet :D Blir nog julmat imorn om jag förstått det rätt. Heja Team Sportia!


Perfekt size på måltiden, man blir lagomt mätt OCH så är det grymt gott!

Puss!

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback