24 december

GOD JUL allihopa! :)

Jag är toookmätt! Herre Jesus.. jag har ätit så mycket så jag klarar mig till nyår, skulle jag tro :P HAHA, min mage står ut! :D Ser ut som jag ska få tillökning. Är det bara jag eller finns det fler som får små putismagar när man ätit för mycket?
Igår hade vi uppesittarkväll hos Henrik o Johanna. Vi slog på stort och spelade Bingolotto. Och vem tror ni går och får bingo? :D :D Hohoho.. JAG. Kom dock inte fram, men vinner 200 kronor för jag hade dubbellott ;) Känns fint med lite extra cash såhär i juletider.

Idag blev det först en sväng upp till Farmor som ligger dålig på sjukhuset. Stackarn hade till råga på allt blivit förkyld också, hoppas hon blir bra snart och får komma hem igen. Sedan fick jag höra att Mormor o Morfar suttit på akuten halva natten.. Inget roligt att bli gammal helt ärligt.. Morfar var krasslig. Men han blev tack gode Gud bättre väldans snabbt och kunde komma men till oss för att fira jul.
Så efter Farmor bar det hem för att mysa med Mamma, Pappa, Mormor o Morfar.

Rhodiners familjen och jag drog lott för ett tag sen om vem som var och en skulle köpa en julklapp till för 500 kronor. Jag fick käre svärfar Olle. Hade väldiga problem med vad jag skulle hitta på och ge honom, men det fick bli en massage hos Suzie Picant tillslut! :) Klas hade fått mig att köpa till, så jag fick en otroligt fin klapp (återkommer till det längre ned.) :P
Alla var väldigt fantasifulla, tycker jag! Väldigt roligt att jag hängde med på det äventyret.

Så efter all julmat åkte jag en sväng till Klas och bytte julklappar med familjen. Olle såg nöjd ut över min julklapp, massage kan väl ingen tacka nej till?! :D

Jag har fått så sjukt mycket fint i år också. Här är ett urval:

VolumeMaster, från Björn Axén
Locktång
Presentkort på Make-up store
Naomi Campbell parfym o duschset
Nagelkit i Mavala
Rosa mixer
Från Klas min älskling fick jag världens finaste guldarmband, ett bismarck med hjärtanberlocker ♥
...för att nämna några.

Jag älskar er Mormor och Morfar, ni är de bästa. Vill aldrig att fira julafton utan er.

    

Hoppas ni haft en toppen julafton! Det har jag.
Puss och Kram, ta hand om varandra.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad söta kort! Tack för senast(e), det har varit en trevlig jul! Kram!


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback