Och det var den sommaren det. Välkommen höst.

Det är verkligen kallt ute. Men vad gör det när man ska till Grekland på onsdag? ;) Fy fan vad skönt. Efter denna regniga sommar ska det bli helt underbart. Hela två veckor blir det och det är lagomt. Man ska längta hem litegrann, då vet man att man varit borta tillräckligt länge.

Hoppas på att få jobb också på Nöjesfabriken som receptionist och allt i allo typ. Ska på min ANDRA anställningsintervju :) det känns bra att jag tagit mig såpass långt. Av 170 sökande är jag bland de 15 sista som får komma på en andra intervju, tackarr :) Jag vill verkligen ha det jobbet, jag har allt som krävs för det. Hoppas de väljer miiiiiiiig :D

Kräftskivan ute i Klas stuga var supermysig. Aldrig ätit så mycket kräftor i hela mitt liv! Men det gick ned, lätt ;) Vad mer kan man begära? God mat, gott väder och goda, goda människor runt om en :D Exotiskt att vi fick ta grannens stuga som är vägg i vägg med kohagen :D vaknade av att de råmade.
Köpte höstjacka nu också.. redan fått användning för den.. det är alltså kaaaallt. Hoppas på att få mina foppatofflor jag beställt i veckan också. De vore goa att traska runt i på Grekland. Hej Korfu, snart ses vi!

take care :)

  

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback