Joråsåatte..

Jag har fått lira innebandy! Och det kan jag säga var på tiden. Fy fan vad roligt det är. Man uppskattar att kunna spela tusen gånger mer nu efter operationen. Roligast är ju dock att jag varken inte får göra tvära svängar eller ha motståndare än :D och det är ju typ hela innebandygrejen.. Meeeeeen, jag får iaf springa rakt fram och skjuta ;) Det ni jävlar är inte fy skam det heller. Vårt lag har för övrigt värvat den absolut bästa tränare jag någonsin haft.
- Karp, du äger alla! Tack för träningsvärken, jag vet att jag behöver den. ;)

Den 11 november är det Dm-spel i Filipstad, och då är jag ready to go. Med mitt nya spacade skydd ska jag spela så inni.. :D

Kräftskiva blir i helgen i Klas stuga med hela hans tjocka, och då menar jag tjocka, släkt. Om man jämför med min yttepyttesläkt där jag bara har tre kusiner en faster och alla mor o farföräldrar kvar. Klas har typ en biljon kusiner :) mysigt! Så som det ska vara. Ska även bli väldigt fint att smaska på kräftor, alltid lika gott!

Mary Kay går finemangs :) Snart ska jag beställa så skynda er nu om ni vill ha produkter med denna vändan, annars får ni vänta tills efter min Greklandsresa och det vill ni väl inte? ;)

Ta hand om er! Puss och Kram.


Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback