En liten bit på vägen

Så jävla skönt var det; att klicka på den knappen röda knappen "avsluta provet" och se att det stod med grön text "Godkänd" :D :D Ja jisses. 57 poäng också, inte illa pinkat :D alltså bara tre fel i deras mått mätt. Ska ringa och boka halkbana imorn, sedan har jag två körlektioner kvar. Inga fel att utnyttja dem. Ska bli fint att ta det där körkortet. Haft så mycket så jag har skjutit på det.. lite med flit kanske :P Men nu ska det iaf bli av!

Var på min andra anställningsintervju på nöjes idag också. Vette tusan hur det gick. De körde leken "100 frågor" ungefär :D men jag var ärlig som jag alltid är.. så förhoppningsvis bär det sig. Spännande att se. Vore rätt tufft att få det första riktiga jobbet jag söker nu efter studenten. Vore tufft att ha fast tjänst :) Jobbet på vf-sporten är kul! Absolut ett skönt extrajobb. Jag gillar känslan av att mitt namn står i måndagens sportbilaga :P ja, jag är egocentrisk :P tss..

Har bara trean kvar nu också utav Matrix trilogin. Helt okej film, kul att ha sett dem :)
Snart blir det film alltså. Mysbyxor och allmänt myspys.

(!) Puss och kram.


Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback