Vårtecken

Lyssnar på just nu.
Rihanna feat Jay-Z - Umbrella.mp3
Diddy feat. Keyshia Cole - Last night.mp3
Justin Timberlake - I think she knows.mp3
Beyonce  feat. Shakira - Beautiful liar.mp3
Joe feat. Papoose - Where you at.mp3
Lumidee feat. Tony Sunshine- She's like the wind.mp3
Ludacris feat. Mary J Blidge -  Runaway love.mp3
Ne-yo - Because of you.mp3
Timbaland feat. Nelly Furtado and Justin Timberlake - Give it to me.mp3

Mycket nu som händer och fötter. Tandläkaren med visdomstanden, doktorn med ett födelsemärke jag ska ta bort.. och så fyllde jag i tatueringen idag också. Massa skola och massa jobb. De här sista skolarbetena känns så jobbiga.. allt är jobbigt att ta sig an vad gäller skolan. För man vet att det 1½ månad kvar nu bara. Nedräkningen är i full gång, oh ja. Jobb också.. fortfarande kvar på Norstat AB. Det funkar ju.. extrapengar behövs alltid. Men vore skönt med ett ordetligt jobb sedan efter skolan. Fått sommarjobb hos pappa på Momentum IBS. Det är skönt.. svara i telefon och vattna blommor hela sommaren. Jag är tacksam över de fyra veckorna jag får där. Ger mig pengar så jag kanske kan åka utomlands eller göra något annat roligt.

Ditten och datten med planering inför studenten och studentbalen också. Klänningen är under konstruktion så att säga. Mamma håller på att sy ihop den nu. Tror det kommer bli riktigt bra i slutändan! :D Älskar den hallonröd/rosa färgen.
Jag har föresten fortfarande ingen dejt. :D Funderar på om jag kommer få gå dit ensam. Jag bryr mig egentligen inte sådär mycket. Fast nu när det närmar sig vore det allt kul med nån att gå med. Jaja.. dä orner sej.

Studentfest i fredags också. Jävlar vad roligt jag hade! Tack brudar som förfestade hemma hos mig. Kvällen var grym! Jag har ju inte fått festa sen nyår heller. Så jag hade ordentligt roligt.  Skumt att jag hittade ett av mina favorit linnen nedtryckt under mitt badkar två dagar senare.. Hade det legat där längre kanske det ruttnat. Inte allför mysigt under ett badkar direkt. Där alkoholen går in, där går vettet ut..? Nån jävel kanske inte gillade det linnet och försökte avliva det genom att dränka det? ..jag gillar iaf mitt linne. Skönt att det inte förstördes.
Alkoholen tog lite snabbare än vanligt också, eftersom jag vilat kroppen rejält ett tag :) Nu är det bara att tuta och köra igen. Studentfesterna, here I come! ;) Beware people!

64119-47
Är det studentfest, så är det! Jag & Jessica.

Puss alla. ♥

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

snygga tjejer

2007-04-27 @ 15:34:01

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback