List it.


Sådana här listor är alltid kul ! :) Jag lånade en från en sida jag hittade :D Läs och lär om mig.


Blond eller Brunett: blond
Blåa ögon eller Bruna ögon: grön/blåa :P
Vanilj eller Choklad: vanilj
Hund eller Katt: hund
Christina Aguilera eller Britney Spears: Christina Aguilera
Lip-stick eller Lip-gloss: lip-gloss
Rock eller Rap: rock
Rosa eller Lila: rosa vare här ja
Tv eller Dator: dator
CD eller Radio: CD
Hockey eller Fotboll: hockey
Äpple eller Apelsin: apelsin
Morgon eller Kväll: kvällen brukar vara goast
Kyckling eller Kalkon: Klas kycklingtacos.. mm.. :D
Berg-och-dalbana eller Vattenbana: berg-och-dalbana
Guld eller Silver: guld
Nike eller Adidas: Adidas
VH1 eller MTV: MTV
Sanning eller Konsekvens: konsekvens, tuffing ju!
Harry Potter eller Lord of the Rings: Lord of the Rings
Vinter eller Sommar: SOOOOOOOMMAR!
Gå eller Springa: promenera
Stranden eller Bergen: stranden
Stan eller Landsbygd: stan.. eller sommarstugan. Lite tudelad där.
Kärlek eller Lust: kärlek
Stjärnor eller Månen: stjärnor
Sko eller Sandal: sandal
Bad eller Dusch: dusch
Syster eller Broder: har ju inga :/
New York eller California: California
Svart eller vit: vit
Långt- eller korthår: långt
Klänning eller kjol: klänning
Mobil eller telefon: mobil
Lägenhet eller hus: lägenhet
Kvinnokropp eller manskropp: manskroppen, me like!
Ring eller halsband: ring
Jordgubb eller hallon: jordgubb
Sverige eller Norge: Sverige
Jeans eller leggins: leggings
Glasögon eller linser: linser, fast köpt ett par riktigt snygga Efva Attling-bågar nu så.
Jul eller påsk: jul
Tv-spel eller data-spel: tv-spel
Afrika eller Asien: Asien
Cowboy eller indian: cowboy
Nagellack eller läppstift: nagellack, åh Mavala-lacken!
Hav eller sjö: hav
Nyår eller midsommar: midsommar
Hetro eller bi: hetro
Plugga eller arbeta: arbeta blir det snaaaart. Student först bara ;D
Ipod eller Mp3: min Ipod är med överallt

Godnatt, nu ska jag sova en blund. Fullt ös medvetslös imorgon.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sofia! Skitunge! Jag ska krama sönder dig när jag träffar dig igen. Det är ditt fel att jag är så överglad nu förtiden. Sen jag köpte mangoraja har mitt liv blivit förändrat. Hahaha, helt sjukt.

Postat av: Fia

I knoow ! :D i´ts so fucking delicious! :D

2007-04-18 @ 08:01:33

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback