Jaghatarattskrivaprojektrapport.

Jaaaaa hej. Projektrapporten är äntligen klar. Vilken dret. Lider med de nästkommande treorna redan nu, som har detta framför sig :P Men med lite hjälp, med betoning på lite :P :D, från Klas gick det nog riktigt bra. Tack snälla för hjälpen.

Idag är det ännu en sådan dag när vädret är underbart. Det lyfter humöret till skyarna. Nothing can bring me down.
Har bara en lektion idag också. Känns effektivt att bara ha en lektion varje dag. Det vore om lärarna kunde pilla lite i schemat och effektivisera lite. Orka ta sig till skolan för att sitta där en timme för att sen åka hem igen.

La La lalalala la LA :)

I can walk on water I can fly, den duger ärligt talat att lyssna på när man är ute och joggar.
Var hos sjukgymnasten iförrgår. Jag får börja jogga igen! :D Trodde aldrig man kunde bli så glad över att få gå ut och jogga. Men är väl så, det man inte får, det lockar. Men nu får jag som sagt.. så får se hur lång tid det tar innan man vänt och istället tycker det är tråkigt.
Jag avslutade min warankur i söndags. Jag är friskförklarad! :) Äntligen har proppen i vaden löst upp sig. Känner mig verkligen fri.. Kände det som att proppen växte och klättrade i kroppen. Så det är verkligen en enorm lättnad att veta att den är borta. Jag är.. ren liksom :) Hoppas att jag aldrig behöver vara med om det igen.
Så grymt roligt att jag får börja partaja också. Studentparty på fredag på nöjes. Ser verkligen fram emot att få gå ut igen. Ska dansa hela natten lång. Oh yes.

Jo men visst.
Idag ska jag träna massa också. Kommit in i ett träningflow :D och det gillas! Sommarformen ska slipas upp. Beach ´07 är inte att leka med :D Känns redan nu att det kommer bli en toppensommar.

Nu ska jag duscha och måla naglarna, tjejigt va? :)

Ha det bra alla . Love.

Kommentarer
Postat av: Lulu

hehe, jag är glad för din skull! :D


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback