Bringing sexy back, yeah.

Detta är något att längta efter i alla fall. :) Fixade biljett samma dag de släpptes. Globen den 19:e juni står det i min almanacka. Och ja, jag kan erkänna att datumet är inramat med massa röda och rosa hjärtan :D

image45

Äntligen påsklov också. Eller äntligen o äntligen? Vart tar egentligen tiden vägen..? Allt bara rusar på i en vild och nästan skrämmande fart. Enligt mig själv ska jag hinna skriva klart projekt-rapporten, hajka med tjejerna uti värmlandsskogarna, träna upp en fin form till balklänningen, spara en hel del pengar att åka utomlands för på studentresa, skaffa sommarjobb.. ja jisses, listan kan göras lång :)
Men snart är vi faktiskt framme vid studenten :D Men lite gött eller?! Fick mössan igår. Man kunde riktigt ta på stämningen i klassrummet :D Ujujuj.. som sagt, ge mig sömmer å sol!

Puss alla! :) Bring sexy back.

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback