Mode och Värme

Den här stilen är skönast, bortsett från hatten. Jag har också köpt liknande shorts! Ohoholala.

64119-9

Vi hoppade över våren och gick direkt på sommaren. Det tackar vi för! :D
Kulglassen får en helt annan smak såhär på sommarkanten. I love it.
Vi har städat ur stugan också. Och jag har fått mig min årliga spindelterapi. Varför måste alla spindlar bygga bo hos oss, och bara invänta mig när jag kommer och plockar. Så hoppar de fram och väser :P haha, creepy animals.

Det här ska jag använda flitigt i sommar ;)
Vita solbrillor
Randigt
Brunt, orange, grönt, gult
Shorts
Hårband i massor
Eller min älsklingspryl: diademet!

Och missa inte Maybelline Shiny licious, färgen Cherry Berry. Färgen är underbar, läpparna blir plutigt röd/rosa. Konsistensen är perfekt för min del, dryg och hållbar. Det smakar och doftar underbart!


Snart kommer den stora dagen.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: P

Stora dagen? Längtar du också så mycket efter att Nintendo Wii ska släppas efter sommaren? :P

2006-05-10 @ 23:59:53

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback