Helylle

Läger i Arvika med laget i helgen. Riktigt roligt! Staffett i att först få ihop pallen Bekväm från IKEA :P Jag vill personligen ha ett snack med Ingvar Kamprad. De är ju omöjliga att få ihop.. och ja, jag kom råsist! :D Sofia, teknikens underbarn.
Klassiskt mys vid lägerelden, och underbara lekar. Helgen var lyckad.

Arvika bjuder också på fina sevärdheter i form av molnskulpturer :P 

64119-10
Bara för att jag är mogen och har ett snopp-moln! Mohaha :D


Jag vill ha en egen måne
Nu när jag har ett snoppiemoln.

Puss.

Kommentarer
Postat av: P

Ursäkta, men hur kommer nån på idén att ha en IKEA-stafett? LOL :P

2006-05-15 @ 23:50:47
Postat av: Fia

ursäkta herrn! med vi fick göra det åt vandrarhemmet vi bodde hos, fick väl säkert något för det. Hoppas jag, så jag inte drog åt skruvarna i onödan. För det var dretjobbigt! Jag var också den enda som fick material över av allihopa :D haha, glömde trycka in pluggarna ;P

2006-05-16 @ 00:15:02

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback