Far åt helvete, mor åt gröt.

Jag gillar mitt jobb som telefonundersökare. Trots aggressiva människor och annat man knappt ska tala om. Bra tider, bra lön och framförallt bra arbetskamrater. Vi är väl 6 stycken nu från klassen som arbetar. Kul! Skönt att alltid ha någon att tjöta lite med. Det behövs faktiskt. För ibland kan de där 5 timmarna vara bedrövligt långa och krävande.

Mmmm.. här är den.

Jag har äntligen köpt min älskade favorittröja också! Frank Dandy Superwear, yes finally! Jag upptäckte den för några veckor sedan på stylebird.com. Den tog då slut i lager samma dag jag skulle beställa. Men varför inte liksom, det är ju ändå mig det handlar om? Men jag är van vid min vanliga tur.
Jag skrev då massvis med mail om att de genast borde ta in fler sådana tröjor. Och idag kom svaret.  

Hej Sofia,
Tröjan finns äntligen i lager igen! Passa på innan dem säljer slut :)
Med Vänliga Hälsningar
Stylebird.com /

Haha, stackarna har blivit terroriserade av mig. MUHAHA! Sofia BinLadin är mitt andra namn.
Ha det nu riktigt skönt i ruskvädret! :D Ciao!

Kommentarer
Postat av: P

Stackars resten av kollegorna då, som inte är med i er redan fastställda gemenskap ;) Och en liten tanke... Kunde de inte ha skickat den direkt, istället för att tvinga dig beställa igen? *ler*

Kram, P

2006-05-23 @ 23:38:10

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback