Allt i allo.

Marilyn Monroe är idealkvinnan.

64119-2

Sofias egna lilla inne och utelista:
 
Inne:
Våren, - visst är det härligt med vitsippor, tussilago och grönt gräs? Vem tycker inte det, mer än de stackars allergikerna.
Uteserveringarna, - ett säkert vårtecken är att kunna ta en rykande het kaffe i vårsolen.
Solglasögon, - jag har redan inhandlat 3 nya par till året 06, yi-ha!
Diadem, - underbara uppfinning. Alltid en räddning, både vid en dålig eller bättre hårdag.
 
UTE:
Rökning, - Sorry! :D Men det känns lite trashigt.
The Bachelor, - Snälla någon, ge mänskligheten något vettigt att se på Tvn!
Kaloriräkning, - Det är så uttjatat att prata vikt och sådant tjafs.
 
Det får räcka för mig, denna gång.
Kram!

Kommentarer
Postat av: P

Oh, diadem hade hamnat på min lista också! När jag har en dålig hårdag åker det på direkt. Ibland till och med två, även om vissa påstår att det är redundant.

Fast din attack på rökare var lite onödig. Ord kan göra ont. Och vi är människor också, även om vi luktar lite funky. Take it back!!! ;)

2006-05-01 @ 20:21:14
Postat av: Fia

oj, visste inte att du tog så illa upp? :D är du inte en stolt rökare? det låter som om du vill sluta röka, va va va? :D

2006-05-01 @ 22:18:50

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback