Vi hade iallafall tur med vädret.

Då var man arton. Vuxen. Myndig. Stor. Härligt :D Än så länge känns det bara riktigt skönt.
Jag fick skriva under pappren igår på sjukhuset. Tufft. Där det stod underskrift målsman kunde jag bara skippa.  Lite spännande att träda in i vuxenvärlden ändå.

Jag ska opereras också. Och jag är livrädd. Inte för själva ingreppet i sig, utan för att bli sövd. Känns jättejobbigt. Men när jag väl vaknar upp och allt är över.. är det säkert bättre. Snälla säg att det är så? :P
Det är mitt korsband som gått av. Kul att de tog reda på det nu, 5 månader efter att jag skadat mig. Bra jobbat, duktiga små idioter.

Tack alla som kom oinbjudna till min fest i lördags. Ni sabbade allt. Grattis. Hoppas alla hade kul :D

Var på K6 igår också. Pirat-tema, och det var rätt kul! Fint att börja skolan klockan 10 nu snart bara..
Men sjörövar-fia dansade så hon fick svavsår.. eller var det för att skorna var nya? Vem vet. :P

Jag luktade faktiskt hund när jag kom hem :) Dobberman-doft. Gulligt. Han var allt bra snäll ändå. Jaa, jag hade fel :D

Ha en bra dag, för det ska jag! Vädret är jäääääättefint ;) HEJ! 


Kommentarer
Postat av: P

Är du det minsta nervös för att bli sövd är det ju bara att tacka nej. Vuxna människor behöver inte sånt. *ler* Och vad kul att du håller humöret på topp, oinbjudna gäster är ju också gäster. ;) Ahhr. ahhr Captain. Eller voff. Kram

2006-06-01 @ 09:12:05

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback